Blog | Sanamaakari - Part 6
Tarvitsetko uudet nettisivut tai haluatko päivittää olemassaolevat sivusi? Sanamaakari auttaa nopeasti ja edullisesti.
nettisivut, nettisivujen suunnittelu, websivut, webbisivut, uudet kotisivut, uudet nettisivut, kotisivut, sivut pienyrittäjälle, kotisivujen suunnittelu
1815
paged,page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-1815,paged-6,page-paged-6,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0,select-theme-ver-3.2,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on
 

Blog

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_separator type=”transparent” position=”center” up=”49″ down=”0″][/vc_column][/vc_row]

Tunnista jyvät akanoista

Jokainen meistä halunnee osata asiansa hyvin, tehdä oikeita valintoja ja siinä ohessa tietenkin menestyä, saada ystäviä, rahaa ja vaikutusvaltaa. Varsinkin (mikro/pien)yrittäjien sieluista käydään vahvaa kamppailua. Tai siis sieluista viis, kunhan rahat saadaan pois. Eri kanavien kautta pommitetaan tarttumaan hetkeen, olemaan rohkeita, monikanavaisia, innovatiivisia ja edelläkävijöitä. Tarjolla on...

Kuka saa unelmaduunin?

Eri suunnilta tulee jatkuvasti signaalia siitä, että jokaisen tulisi tehdä (vain) työtä, joka on mielekästä, antaa sisältöä elämään ja jossa saa toteuttaa ja kehittää itseään. Ja homman voisi hoitaa suurelta osin etänä, laiturilla auringosta nauttien (huomaa – aina kesä!) ja läppäriä sujuvasti näppäillen kylmää juomaa...

Ilmainen lounas

Sellaista ei ole olemassa. Aina joku maksaa, jollakin tavalla. Tarpeeseen saada asioita tai palveluita ilmaiseksi törmää yllättävän usein. Mikään ei saisi maksaa mitään. Erityisesti tähän törmään tietenkin oman alan, nettisivujen osalta. Jos alkaa kirjoittaa Googleen ”mistä ilmaiset…” tulee ensimmäisenä tarjolle lauseen päätteeksi ”kotisivut”. Jostain kumman syystä nettisivuja pidetään sellaisena...

Asiakaspalvelua

"Hyvä asiakaspalvelu on asiakkaan perustuslaillinen oikeus". (Tarkistin, ei taida löytyä perustuslaista. Eikä kuluttajansuojalaista. Sori). Asiakas on aina oikeassa. Asiakas on kuningas.. siis kuningatar. Asiakkaan tarpeet tulee ennakoida, ne tulee täyttää vähintäänkin 100%.  Asiakkaan ongelmat tulee ratkaista. Asiakaspalvelu on kaiken a ja o. [caption id="attachment_690" align="alignright" width="295"] Sanamaakarille tullut...

Päivitysten päivittelyä

Törmäsin uutiseen yhdistyksen nettisivuista sekä niihin liittyvästä potentiaalisesta tietoturvaongelmasta. Asiallinen artikkeli, jossa käsiteltiin tietoturva-asioita ja miten joillakin palveluntarjoajilla on ollut ongelmia tietoturvan kanssa. Tietoturvasta muistuttaminen on ehdottomasti tärkeä asia, ei epäilystäkään, mutta yhtä tärkeä asia on keskustella nettisivujen päivittämisestä. [su_quote cite="YLE" url="http://yle.fi/uutiset/yhdistys_yllattyi_nettisivuja_paasi_muuttamaan_helposti/7509117"]Hän törmäsi vain vähän aikaa sitten tapaukseen,...

SOMEverkko sotkussa

Yhä useampi hyödyntää yhä laajemmin erilaisia sosiaalisen median tarjoamia tapoja ja paikkoja ilmoittaa olemassaolostaan, osaamisestaan, tekemisistään tai on näkyvillä, yhteyksissä tai esillä. Mutta samaan aikaan iskee helposti ahdistus: pitääkö kaikkea olemassa olevaa hyödyntää? Jääkö jostain paitsi (yksityishenkilönä, yrittäjänä tai harrastajana) jos ei ota käyttöön kaikkea mitä...